neigal        info kalba  gestu kalba

  

papartelis png

 

Lopšelis-darželis ,,Papartėlis“ teikia ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paslaugas. Grupės komplektuojamos, atsižvelgiant į vaikų amžiaus tarpsnius: 1-3 m., 3-6 m., 6-7 m. Ugdymas organizuojamas vadovaujantis įstaigos Ikimokyklinio ugdymo ir Bendrąja priešmokyklinio ugdymo(si) programomis. Į ugdomąją veiklą integruojamos neformaliojo vaikų švietimo tautodailės  ir  dailės  ugdymo programos. Šiam tikslui įgyvendinti įkurtas neformaliojo ugdymo kambarėlis, sudarytos sąlygos vaikams tenkinti prigimtinius, kultūros, etninius, socialinius, pažintinius poreikius. Didelis dėmesys skiriamas vaikų emocinio intelekto ugdymui. Lopšelis-darželis dalyvauja tarptautinėje ankstyvosios prevencijos programoje ,,Zipio draugai“, kuri skirta 5-7 metų vaikams. 3-5 m. vaikų grupėse įgyvendinama emocinio intelekto programa „Kimočis“. Šių programų pagalba vaikai įgyja gebėjimą suprasti savo nuotaikas, išmoksta išsakyti nerimą, konstruktyviai ir be agresijos spręsti konfliktus, priimti atsakingus sprendimus ir kurti tvirtus santykius. Vaikams, turintiems kalbėjimo ir komunikacijos sutrikimų, teikiama kvalifikuota logopedo pagalba, fiziniam aktyvumui bei sveikatos stiprinimui įrengta sporto salė. Lopšelio-darželio ugdytiniai dažnai dalyvauja įvairiuose organizuojamuose renginiuose, piešinių konkursuose, parodose, vykdoma projektinė veikla, organizuojamos išvykos į gamta, sportinės varžybos. Įstaiga bendrauja su miesto bei respublikos ikimokyklinėmis įstaigomis, dalijasi patirtimi, organizuoja bendrus renginius.
                                                                          Vaikai, mūsų lopšelyje-darželyje visada laukiami, suprasti ir saugūs.

MISIJA:
- puoselėti vaiko galias, lemiančias vaiko asmenybės vystymąsi ir jo integracijos į visuomenę sėkmę;
- sudaryti sąlygas perimti tautos kultūros pagrindus;
- skatinti vaiko savarankiškumą, iniciatyvą, kūrybiškumą;
- atskleisti ir ugdyti įvairius vaiko gebėjimus;
- puoselėti vaiko individualybę.
 
 
VIZIJA:
Siekiama:
- kad pedagogas užtikrintų demokratiškumą, visapusišką vaiko ugdymą, bendravimą ir bendradarbiavimą su šeima;
- kad kiekvienas vaikas būtų pripažintas kaip unikali vertybė;
- kad lopšelio-darželio ugdytinis per dorinę veiklą priartėtų prie teisingumo ir atsakomybės sampratos.
 
 
FILOSOFIJA:
Pripažindami vaiko teisę būti skirtingam, savarankiškam mes sudarome sąlygas įvairių vaiko galių plėtojimui, harmoningam asmenybės vystymuisi. Ugdymas bus sėkmingas, jei humaniški ir dvasingi ugdytojai sukurs aplinką, skatinančią vaiko vystymąsi ir individualybės raišką.